Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar (ZEN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 1,50 | |||
Elspeth vs Tezzeret | 1,25 | |||
Zendikar | 3,50 | 6,95 |
Als je deze kaart gebruikt om je tegenstander's commander te verwijderen, gaat de commander dan terug naar de command zone en kan je hem dan opnieuw casten voor de converted manacost +2?
Jup, de abilitie gebruikt de stack en er kan dus ook op gereageerd worden met een spell ende abilitie.
Kan de creature als reactie op deze kaart op het moment dat deze in spel komt terug worden gehaald naar de hand met een spel of ability?
Het stukje "return the exiled card to the battlefield under its owner's control" bij JTN laat zien dat jouw redenering klopt; als JTN gesloopt word, zal de owner ook de controller van het beest worden.
Ik bedoelde het als volgt: Jij hebt een creature die je Donate aan je tegenstander. Hij wordt de controller, maar jij blijft de owner.
Als je hem dan target met Journey to Nowhere en daarna JTN sloopt, krijg je dan het beest terug aangezien Jij de owner bent, en je tegenstander slechts de controller?
Nee. Deze kaart wordt als volgt gebruikt:
1. Je speelt deze kaart.
2. Als deze kaart in het spel komt, dan kies je een creature van de tegenstander. Die leg je onder Journey to Nowhere. Dit creature ligt dus niet meer in het spel.
3. Als Journey to Nowhere gesloopt wordt, dan krijgt je tegenstander zijn creature weer terug.
Dus je geeft je eigen beest weg aan de tegenstander, exiled hem en als deze kaart verdwijnt krijg je dat beest weer terug?
Daarom zitten dit soort kaarten in dat deck. Wel geinig idee eigenlijk. Exile een beestje van player A en geef deze aan player B. Succes tegenstanders!
Oké, dus eigenlijk gewoon heel goed
Ik bedoel, je hebt al bereikt wat je wilde en alleen de controller verandert. Daardoor krijg je het leven en de kaarten!
Um, hangt ervan af. Wat doe je ermee?
Exile iets met Journey to Nowhere, en geef vervolgens enchantment weg? De creature vlijft exiled en je krijgt elke beurt 1 leven en 1 kaart (van journey dan).
Hoe werkt deze met die nieuwe commander?
'At the beginning of your upkeep, you gain X life and draw X cards, where X is the number of permanents you own that your opponents control.
UWR: Target opponent gains control of target permanent you control.'
Deze kaart zie ik de laatste tijd weer veel op het veld komen, ter nadeel van mij.. maar hij is zeker handig!
Hoor ik daar Greater Auramancy?
Ik vind de art hiervan best wel lijken op die van AWOL. Apart dat Awol eerst is gedrukt en deze daarna pas.
Beestje gaat weg, Aura's verliezen hun target en gaan naar de grafbak.
Wat gebeurd er als je met Journey to Nowhere een beestje target met aura's aan. Worden de aura's ook geexiled samen met het beestje, of vliegen die naar de graveyard??
Enchantment
When Journey to Nowhere enters the battlefield, exile target creature.
When Journey to Nowhere leaves the battlefield, return the exiled card to the battlefield under its owner's control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
If Journey to Nowhere leaves the battlefield before its first ability has resolved, its second ability will trigger and do nothing. Then its first ability will resolve and exile the targeted creature forever.
Decktips